woensdag 29 mei 2019

Helaas is de tijd aangekomen! Vandaag mijn laatste opdracht bij Hobby Alternatief. Ik heb de afgelopen maanden leuke lieve en zorgzame mensen mogen leren kennen, gezellig weekend met hun beleefd, veel geleerd en gedeeld met elkaar en nog veel meer.

Ook wil ik jullie als bezoeker super bedanken voor jullie lieve en mooie berichten hier op de weblog.
Maar na wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn 100% te richten op het scrappen en project life. 

De laatste opdracht kon ik leuk verwerken in een album die ik wil maken van onze katten. 

Close up van mijn opdracht
Met deze opdracht ben ik ongeveer een uurtje mee bezig geweest. Is dit voor iedereen te maken? Ja natuurlijk!! Niet te moeilijk denken hoor.

Mijn basis bestaat uit een Waterart papier van 14,5 X 21 cm. Omdat het zulk mooi papier is, heb ik weer dezelfde papierblok als vorige week gebruikt. Ik heb 3 stroken geknipt en deze bewerkt met een paperdistresser. 
Voor het rondje achter de foto heb ik een rondje getekend met een passer en deze uitgeknipt. Dit heb ik gedaan omdat ik de juiste formaat niet als snijmal heb.


Zo wil ik het hebben
Voordat ik alles vast plak, leg ik alles eerst op mijn basis papier. Tot dat alles ligt zoals ik het wil hebben. 

Kattenpootjes mogen niet ontbreken
 
Nuvo mica mist

Op de achtergrond heb ik wat mica mist gespayed. Verder kan ik weinig hier over vertellen want als je de foto's bekijkt zeg dit genoeg.

Gooi geen knopen weg zoals je ziet

Nou dit was mijn laatste opdracht dan! Nogmaals iedereen hartstikke bedankt voor alle lieve berichtjes. 
Ik wens iedereen heel veel succes met maken van allerlei dingen en VERGEET niet, vragen stellen in de groep is NIET gek. 
Dus stelt ze gerust of kom met leuke technieken en of tips, want......om de reden is de groep ooit gebeuren.

Ontzettend veel liefs en creatieve groetjes,
Danielle

p.s.: Lieve team leden hierbij wil ik jullie allemaal nog een keer bedanken voor alle leuke, verdrietige, gezellige en zorgzame gesprekken, leuke opdrachten, ons gezellige weekendje weg! Ik wens jullie allemaal heel veel gezondheid, geluk en liefde en heel veel knutsel plezier! En voor het verzinnen van de opdrachten (Willie en Anita). Dit zal niet altijd makkelijk zijn geweest om weer iets te verzinnen!



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper * 
Paper passion Beurs: - Papierblok Perfect Moments

* Stempels/ Stamps * 
Hobbywinkel: - De stempel komt uit mijn maandelijkse kit
Design House: - Kattenpootjes STPA 4 BLPA

* Inkt / Ink* 
Nuvo: - Mica Mist Turkish Rose

*Overig/Rest*
Joy! Crafts: - Paper distresser
Knopen en embellishment (nog uit mijn voorraad)

9 opmerkingen:

  1. Super leuke pagina voor in je album. Mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daniëlle
    Jammer, ik zal je bijdrage aan dit blog missen, je maakt zulke leuke dingen, maar ja je zult ook keuzes moeten maken!
    Hel veel succes verder, heb jij zelf ook een blog misschien dat ik je daar nog kan volgen....
    Mooie kattenpagina heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inmiddels gezien dat e inderdaad een blog hebt, ben je volger geworden, ga je je blog weer bijhouden?
      Liefs Martha

      Verwijderen
    2. Hahaha wat super leuk martha!!!
      Ik lees je gauw daar

      Liefs danielle xx

      Verwijderen
  3. Ook ik vond het geweldig om je met het weekendje eindelijk een keer in het "wild" te ontmoeten en ik zal je zeker gaan missen. maar we houden contact. :*

    Super pagina geworden Danielle, ik weet zeker dat je straks zoveel foto's van je katten hebt dat je wel 10 albums kan maken. :)

    Heel veel liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pagina voor je boek met je lieve katje heb je gemaakt Daniëlle!
    Heel veel succes met alles wat je verder gaat doen en bedankt voor alle mooie creaties die ik van je voorbij heb zien komen! Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===