dinsdag 21 mei 2019

Vintage Verjaardagskaart

Hallo allemaal.
Deze week laat ik jullie een mooie vintage kaart zien.
Ik wil iedereen weer bedanken voor de leuke reacties die ik op mijn vorige blog mocht ontvangen.
Altijd leuk te lezen wat iedereen van je creatie vindt.


Deze keer mocht ik iets maken aan de hand van een schets.
Een schets is zeer makkelijk te maken omdat de opzet van de kaart al vast staat.
Voor zowel beginners al gevorderde is dit zeer goed te doen. Mij nam het ongeveer 30 minuten in beslag om het te maken.

Voor mijn kaart heb ik ervoor gekozen om er een verjaardagskaart van te maken.
Deze heb ik voor mijn moeder gemaakt die afgelopen weekend jarig was.

De schets die nagemaakt kan worden
Omdat ik Kraftkleur altijd een mooie ondergrond voor de kaart vind heb ik gekozen om dit te combineren met roze. De randen van de kaart en papiervlakken heb ik met een distresser wat ruw gemaakt en daarna met een bruine kleur inkt bewerkt zodat het een ouder uiterlijk krijgt wat prima past bij het vintage thema.

randjes geruwd en beïnkt
Tip! Mocht je geen distresser in huis hebben, kun je randjes ook met een schaar wat opruwen.

Nadat de basis klaar is, heb ik de kaart met nog wat bloemen opgefleurd met bloemen.


Deze schets is prima te gebruiken als basis voor vele thema's. Denk aan Kerst, geboorte etc etc.

Ga jij een kaart maken n.a.v. deze schets? We zien hem graag terug op onze blog.


Heb je vragen??? Stel ze gerust. Ik zal op ons blog je vraag beantwoorden.


Heel veel knutselplezier deze week en tot snel.



===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper *
JoyCrafts - Kraftpapier
Noor!Design - Secret Garden 6011/0531
Noor!Design Labelvellen- Secret Garden 6011/0414

 * Inkt / Ink* 
Distress inkt Tim Holtz - Vintage photo

*Overig/Rest*
JoyCrafts - distresser
Lint en bloemen (merk onbekend)

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je moeder, hij is prachtig geworden,Natasja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaa daar is die leuke sketch weer! Ook jouw uitvoering is super Natasja!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, ze zal zeker blij zijn geweest met deze prachtige kaart! Fijne dinsdag en lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Natasja
    Mooie uitvoering van dezs leuke sketch, ik houd van deze stijl, prachtig dat vintage!
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo mooi geworden, ik vind de kleuren combinatie ook heel mooi .

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===