maandag 8 juli 2019

It is so easy

Voor deze week staat er voor mij een vrije keus op de agenda en laat ik jullie een snel en simpel kaartje zien, maar ook een simpel kaartje heeft z'n charme. Graag wil ik jullie weer bedanken voor de leuke berichtjes op mijn vorige post😃


Zoals gezegd een hele snelle en simpele kaart, echt klaar in 15 minuten en deze kaart is door elke kaartenmaakster te maken.

Tip: Ook kun je deze kaart heel goed maken met kinderen en/of kleinkinderen.


Bij deze kaart ben ik begonnen met zwart karton van 13,5 x 27 cm en dit dubbel gevouwen, vervolgens gemat met oud roze van 13 x 13 cm. Voor de achtergrond weer een zwart karton van 12,5 12,5 cm en deze met een embossingfolder door de machine gedraaid voor een mooi reliëf op de kaart.

Mijn potje met Embellishment Mousse gepakt en elke keer een beetje mousse met mijn vinger opgenomen en heel zacht over het karton uitgestreken, en het meeste het reliëf, zodat het echt naar "boven" wordt gehaald, en er ontstaat tevens een mooie glans.



Dit bevestigd op het roze karton en daarna de "JIJ " uitgestanst en op geplakt en vervolgens de kleine "Jij" in het zwart gestanst en weer over de grote geplakt. Een stempel afdrukje op een smal stukje oud roze gemaakt en dit maakt de kaart compleet.

Maken jullie vaak "Snelle"kaarten en hoe lang doe je er dan over?

Wens jullie nog een fijne week toe en tot de volgende keer😃




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Karton  zwart - oudroze

 * Snijmallen/ Dies*
Marianne Design - stencil Jij en clearstamp  KJ 1726 

 * Inkt / Ink*
Versafine zwart

 * Embossing *
Stencil - vierkant (merkloos)

*Overig/Rest*
Nuvo - Embellishment mousse oud rose

11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Willie
    Leuke kaart en die stans is helemaal geweldig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha, ja die stans is echt geweldig,gebruik het ook zeer regelmatig.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. eenvoud kan heel mooi zijn,en daar is dit er zeker 1 van, Dank je wel voor je compliment.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Wat leuk willie met het relief. Super leuk!!!
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daan, leuk dat je langs komt,bedankt voor je reactie.

    Liefs Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Willie, vind het supersjiek dat zwart met oud rose!
    Fijne dinsdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Easy of niet, hij is schitterend Willie.

    Pracht idee voor een mannenkaart!

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS; ik maak regelmatig relatief snelle CAS-kaartjes

      Was iets te snel met enteren hahahaha

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===