woensdag 14 augustus 2019

Have a Rosie day!!

De sketch van Willie was voor mij vandaag in gepland maar wat ging ik er mee doen, soms koop je wel eens een blokje papier en dan denk je later hmm wat ga ik hier van maken😕
Ik heb van alles geprobeerd om de kleuren goed op de foto te krijgen niets hielp, buiten foto maken binnen foto maken, jammer in het echt ziet hij er veel leuker uit. Ik baal er wel van dat de kleuren niet goed overkomen op de foto.


Een sketch is voor een beginnende kaartenmaakster altijd handig als je nog niet goed weet wat en hoe, dan kan een voorbeeld je helpen met 30 minuutjes is deze kaart klaar incl. voorbereidingen


Wie van jullie gaat deze sketch ook maken, laat je hem zien op onze Facebook pagina, de link vind je onder mijn naam.


En dan ga je aan de slag, ik heb de basketwave genome uit Papercraft Designs mix & match van Craft Sensations nrs 1 & 6.



Je begint met het uitzoeken van je cardstock en design papier en het snijden van de driehoekspunten.
Ik heb er voor gekozen om de roosjes nog in te kleuren met een brush pen, dat was niet genoeg kleur daarna met rose gel pen, ik heb craft vierkantjes genomen, de 4 kantjes zijn aan de randjes aangezet met Memento inkt en bestempel met Memento en Versa magic.
Dit alles is gemaakt op een craft kaart gemat.



Tip!  als je 2 x stempelt met 2 verschillende kleuren inkt en de tweede kleur net iets naast elkaar zet dat je een leuk effect krijgt een beetje hand lettering idee.




En zo ontstond deze verjaardagskaart. Ik heb weer genoten van jullie bezoekjes aan het blog en jullie lieve blogberichtjes.

Tot de volgende week woensdag!!




  

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Craft Sensations Papercraft Designs mix & match nrs 1 & 6.
Hobby Beurs - Craft papier

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensations - Diverse setjes

 * Snijmallen/ Dies*
Aliexspress - Snijmal vierkant gestikt

* Inkt / Ink
Memento - 506 
 Versa Magic - Pink Petunia GD- 75

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *

 *Overig/Rest*
Lijm - Brusch pen rose - Gelpen rose - Foam tape 

8 opmerkingen:

  1. Ik ken het probleem met kleuren die niet goed zichtbaar zijn op de foto.
    Vind jouw versie best mooi geworden.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Carina, ik heb wel 50 foto`s gemaakt over een periode van 3 dagen niets wilde goed op de foto komen. telefoon had blijk baar last van de warmte hihi.
      Dan gaat het niet zoals je wilt niets aan te doen.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Heel mooi dit kaartje en dat je motiefjes hebt ingekleurd is een goed idee net als het stempelwerk zo leuk!
    Ik heb de foto wat vergroot en kan het effect goed zien, ik had van de week ook problemen met foto's maken kreeg het niet helder kan door de felle zon komen misschien...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martha ben ik het niet alleen geweest die er last van had. Ik ga het net iets naast elkaar stempel eens vaker proberen en dan met felle kleuren.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Dag Martina, dank je wel en leuk dat je kwam kijken.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja soms zijn de kleuren zo moeilijk vast te leggen oude foto Anita maar ik vind hem toch zeker mooi geworden als ik de foto vergroot! Mooie kleurtjes heb je gebruikt! Ik ga snel de andere posten doorlezen want ik loop ver achter vanwege de vakantie....fijne avond alvast xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Wilma, heerlijk toch als er vakantie is, niets hoeft.
    Bedankt voor je berichtje en bezoekje.
    Geniet nog van de mooi dag.

    Liefs Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===