maandag 16 september 2019

Mooi wit kerkdorpje

We zitten al weer aan half september, en voor deze week heb ik de schets gemaakt en ook ontworpen.
Heb er een kerstkaart mee gemaakt en zo vul ik elke keer mijn kerstkaarten toch aan, en word het niet zo ééntonig, want ik hou wel erg van variatie in het maken van kaarten.
Fijn dat jullie weer gereageerd hebben op mijn vorige blogpost.




Moeilijk is het zeker niet om deze kaart te maken en ook nog eens een snelle kaart,met een klein kwartiertje klaar en dat is voor kerstkaarten zeker fijn,want heb er nog wel heel wat nodig.

Voor de basis kaart heb ik gebruik gemaakt van rood linnen karton van 13,5 x 27 cm en deze dubbelgevouwen en gemat met wit karton van 13 x 13 cm. Van een design papiertje heb ik 4 vierkantjes gesneden van 6 x 6 cm en deze opgeplakt op het witte karton, vervolgens een ronde cirkel uitgestanst uit rood karton en hierop het winterse plaatje bevestigd

close-up foto van het plaatje

Tip: voor het uitgestanste rondje kun je natuurlijk ook heel goed een rond schaaltje of kopje gebruiken.

Zo kun je zien dat een hele simpele kerstkaart ook best mooi is,het zijn ook vaak de kleuren die iets af maken.

Maken jullie wel eens iets van de schetsen die hier gepubliceerd worden? Zou het erg leuk vinden om te zien wat je er van gemaakt hebt.

Graag zie ik jullie reaktie's weer te gemoed.

Een fijne week gewenst en tot de volgende week.


===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Karton -  Rood - wit - design papier

  * Snijmallen/ Dies*
Crea-lies - XXL rond met enkele stiksteek no. 21
   
*Overig/Rest* 
Perlen pen - rood
plaatje

10 opmerkingen:

  1. Mooie sfeervolle kerstkaart Willie.
    Prachtig papier heb je gebruikt,
    Fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan je wel Wilma,Er zijn zoveel mooie papiertjes voor de kerst,maar ook een gewoon designpapiertje kan je er prima voor gebruiken.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  2. Mooie kaart Willie, gedurfd met het achtergrond papier het combineert goed met het rood, het plaatje is erg mooi het past weer allemaal bij elkaar.

    Liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja het rode karton geeft er net aan dat wat het nodig heeft,wat een kleurtje al kan doen. Bedankt voor je lieve berichtje.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  3. Hoi hoi Willie
    Heel mooi dit kerstkaartje, leuke sketch heb je gemaakt!
    Persoonlijk heb ik altijd moeite met een sketch, meestal blokkeert het me....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer Martha dat je moeite hebt met het maken van een schets, probeer het eens met een eenvoudige schets zou ik zeggen, misschien helpt het je door de blokkade.
      Fijn dat je weer langs kwam.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  4. Gewaagde kleur dat rood, maar voor de kerst kan dat prima.
    Ik vind je kaartje heel leuk geworden.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het echt wel wat hebben het rood,het geeft er net wat meer "kleur"aan
      Dank je wel voor je lieve berichtje.

      Liefs Willie

      Verwijderen
  5. leuk kaartje met dit winters tafereeltje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel Martina, ja en we gaan al weer richting Winter helaas,maar heeft ook wel z'n charme.

    Liefs Willie

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===