woensdag 16 oktober 2019

Music makes the world go round

De leuke sketch van Willie is de basis voor deze muziekkaart!! Het is altijd leuk om een sketch te maken, dan ga ik kijken wat er nog aan restpapier ligt en natuurlijk wat wil ik maken. 
Het is telkens weer genieten van de leuke berichtjes en vragen die jullie achter laten op mijn blogpost!!


Dit keer wilde ik weer eens stempelen met een van mijn embossing folders, het is die van Leanne Creatief Music geworden. De kaart is met alle voorbereidingen klaar in 45 min en goed te maken ook voor mensen die pas beginnen.


De sketch van Willie
De start van mijn kaart begon met het klaarleggen van alle spulletjes die ik nodig had.
Het beïnkten van een embossing folder gaat als volgt:

Klap je embossing folder open, leg de zijde waar het reliëf is aan de linkerzijde, beïnkten deze met je inkt, leg het papier met de goede zijde naar boven op de andere zijde van je embossing folder.

Voor mijn music kaart heb ik de negatieve zijde genomen
Neem je linkergedeelte  op en maak de embossing folder dicht. Met de hand aandrukken, hij behoeft niet door de machine gehaald te worden, dit is stempelen met je embossing folder.


NOTE!! als je tekst op je embossing folder hebt staan dan neem je de negatieve zijde van je embossing folder. Anders krijg je spiegelbeeld tekst op je papier.

Hier zie je het verschil
De sketch mag je indelen zoals je het zelf wilt draaien spiegelen, of zoals ik een halve slag gedraaid😏


Je kunt allerlei restje goed gebruiken voor een sketch een effen papier erbij en je komt al een heel eind.


Maken jullie graag een sketch kaart??
Dankjewel voor jullie bezoekjes en likes op HACTT 
Graag tot de volgende week of donderdag op mijn eigen blog 





 

===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen. 
* Papier/ Paper * 
Hobbybeurs - Basis groen 
Deco time - DSP 

* Stempels/ Stamps * 
Craft Sensations - Gitaar en muziek noot

* Snijmallen/ Dies* 
Craft Sensations - Vierkantjes
Snijmal - Vierkantjes

 * Inkt / Ink* 
Memento - Espresso Truffle 808

* Embossing * 
Leanne Creatief  -Music 35-1703

*Overig/Rest*
Lijm

6 opmerkingen:

  1. Leuke achtergrond zo Anita en wat een heel andere kaart weer dan Willie,leuk hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wilma, ja toch weer anders dan de eerste.
      Lieve groetjes xx

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Anita
    Mooi muzikaal kaartje, en ja met tekst moet je goed opletten dat het niet gespiegeld is....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Martha, het is ook wel eens verkeerd gegaan, dan stond het er in spiegelbeeld op, ach ja kan ook leuk zijn.

      Liefs Anita

      Verwijderen
  3. Prachtig geworden Anita,

    Leuk idee ook om de sketch een slag te draaien, geeft meteen een heel ander beeld.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Carina, ik was aan het uit proberen hoe ik hem zou leggen en dit vond ik het leukst voor mijn kaart.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===