maandag 18 november 2019

Mannenkaart met garen


Al weer maandag, wat vliegt de tijd toch voorbij, vinden jullie dat ook?😀 Voor vandaag staat er voor mij in de agenda om een kaart te maken met garen en heb wel even moeten nadenken wat ik hier van ging maken. 



Fijn dat jullie weer hebben gereageerd op mijn vorige post,altijd heel leuk om te lezen.
Deze kaart is weer voor elke kaartenmaakster te maken en aan materiaal kost het ook (bijna) niets, een restje garen heeft iedereen wel liggen en het is met een klein half uurtje klaar.
De basis kaart wat ik heb gebruikt is zwart linnen karton van 13,5 x 13,5 cm en deze heb ik gemat met een designpapier uit een blokje van Studio light.





 Daarna een stukje karton van 13 cm breed en 5 cm lang en dit elke keer stukje voor stukje voorzien van lijm en hier mijn garen op vastgeplakt en rond gewerkt tot het hele karton bedekt was. Aan de boven en onder kant voorzien van een rood kantje om het geheel wat op te vrolijken en dit op de basiskaart geplakt. Als laatste het plaatje erop bevestigd met 3-d kit en een paar perlen drops in de hoeken. En zo heb ik bij mijn voorraad weer een leuke herenkaart.
Maken jullie vaak herenkaarten?

Graag weer tot de volgende ronde




===LIJST VAN PRODUCTEN/ PRODUCT LIST===
In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.
* Papier/ Paper *

Karton - zwart linnen
Studio light - paperpad industrial 3,0

  *Overig/Rest*

Garen - rood kantje-  plaatje
perlen pen rood

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden Willie het rood haalt alles op, ik maak ook mannen kaarten al zijn het er minder dan de dames kaarten.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden Willie.
    Ik vind mannen kaarten maken altijd wat moeilijker, deze is je goed gelukt.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Willie
    Leuk bedacht dat garen , ik vind het een mooie mannenkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===