vrijdag 13 december 2019

Mijn meest gebruikte tools.

Mijn meest gebruikte tools of zoals ik ze noem, mijn verlengstukken. 
Tja dat is een moeilijke vraag, mijn meest gebruikte tools zijn toch wel mijn handen en mijn hoofd/ hersenen.  😁

Mijn meest gebruikte tools of zoals ik het noem, verlengstukken - vmcdesigns.nl

Voor ieder onderdeel heb ik wel een paar favorieten waar ik het meeste naar grijp. Hieronder volgt een kleine opsomming van die wat ik het meest gebruikt.
Oh ja, alvast bedankt weer voor al jullie lieve reacties. 😁 😁 😁


Mijn eerste duurdere aankoop toen ik begon met paper crafting was het 1 2 3 punchboard, welke ik heel veel gebruikt heb om zelf doosjes en mijn enveloppen te maken. Ik gebruik hem nog steeds vaak als ik een afwijkende maat envelop nodig heb. Verder kan je met deze ook verschillende maten doosjes en strikjes maken.

Mijn meest gebruikte tools of zoals ik het noem, verlengstukken - vmcdesigns.nl
WMRK 123 Punch board

Toen ik steeds meer doosjes ging maken kocht ik het score board van Martha Stewart, tot op vandaag mijn favoriet voor het maken van de moeilijkere doosjes en de grotere projecten. Het was wel een heel gepuzzel voor mij om alles uit te rekenen in inches (de maten van dit bord zijn niet in cm's) maar ondertussen weet ik al niet meer beter.

Mijn meest gebruikte tools of zoals ik het noem, verlengstukken - vmcdesigns.nl
Martha Stewart Scoreboard.

Om mijn papier op maat te snijden ben ik ooit begonnen met een trimmer van Stampin' Up!, ik vond het te duur worden om iedere keer de mesjes te moeten vervangen dus heb ik mij toen de mini guillotine snijder van Tim Holz aangeschaft.

Mijn meest gebruikte tools of zoals ik het noem, verlengstukken
TH Guillotine papier trimmer.

Sinds kort heb ik ook de all-in-1-tool van WRMK en ik moet eerlijk zeggen dat het even wennen is om er mee te werken.
Voor de kleinere projectjes neem ik vaak toch nog snel de losse tools, maar dat is denk ik ook nog even gewoonte bij mij. De All-in-1- tool is ideaal omdat je dan meeste gereedschappen die je nodig hebt allemaal bij elkaar hebt. Voor mijn opdracht van de laatste week van dit jaar heb ik dan ook de All-in-1-tool gebruikt.

Mijn meest gebruikte tools of zoals ik ze noem, verlengstukken.
All-in-1-tool

Sandie heeft een tijdje terug een review gedaan over deze All-in-1-Tool misschien ook leuk om even te lezen.

Ik heb ooit een keer een blog over mijn meest gebruikte tools geschreven van toen ik nog sieraden maakte, ergens in 2016 was dat. Voor diegenen die het leuk vinden om die te lezen volgt hier de link: Tools JAC september blog carnival

Natuurlijk zijn er nog veel meer tools en gereedschappen die ik regelmatig gebruik, maar dit zijn toch wel die wat bij mij voorop staan.
Verder heb ik de Glass Media Mat van Tim Holz besteld die nu onderweg is, de kleinere uitvoering ervan, en natuurlijk dan wel die voor linkshandigen.  😊

Op mijn eigen blog komt een beknopte versie van deze post maar dan in het engels geschreven.

Neem gerust een kijkje, ook naar mijn andere werk in 1 van mijn galerijen en mochten jullie nog vragen hebben, ik hoor het graag.

En mochten jullie meer willen weten over 1 of meerdere van de hierboven genoemde items, vraag dan gerust, ik geef graag antwoord op jullie vragen.

Zijn jullie zelf ook creatief? Ik zou het leuk vinden om jullie creaties te kunnen bewonderen. 😊 Jullie kunnen ze laten zien op onze facebook groep HA Creative Tips & Trucs.
Hier kunnen jullie ook lid van worden voor nog meer tips, leuke creaties en gezelligheid. Jullie zijn van harte welkom.

Ik wens jullie een heel fijn weekend.


            Carina Veling

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

In de webwinkel vind je een assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Overig / Rest *
WRMK - All In One Tool

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Carina, zo dat is een heel stuk geworden over je favorite tools! Ik vind het leuk om te lezen wat voor jou leuk is fijn weekend.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, dank je wel Anita, ik ben stiekem heel benieuwd naar die van jou.
      Vast dat Mart er een groot deel voor je gemaakt heeft. :D

      Jij ook een fijn weekend
      Liefs Carina

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Carina
    Leuk dat we even een kijkje in je knutselleven wat betreft gereedschap mogen nemen. Ook herkenbaar ik heb ook van die gereedschapjes die ik niet meer kan missen, zoals de stempelhulp en de liniaaltjes voor de rechte randjes en natuurlijk nog veel meer....
    Bedankt voor het delen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Martha.
      De stempelhulp is bij mij ook een "must have" . :)

      fijn weekend
      Liefs Carina

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===